Reklamácie a
vrátenie tovaru
vrátenie tovaru
Výrobok môžete do 14 dní od zakúpenia vrátiť, stačí vyplniť online formulár a tovar odoslať alebo doniesť na našu lekáreň.
Pokiaľ ste poškodenie zistili do 48 hodín od prevzatia, bezodkladne kontaktuje prepravnú spoločnosť GLS. V ďalších prípadoch sa obráťte na našu infolinku +421 951 302 623, alebo tovar v čo najkratšej dobe dovezte na našu lekáreň. Odporúčame obstarať foto-dokumentáciu a tovar doniesť kompletný, vrátane obalového materiálu a príslušenstva.
Chýbajúci tovar Vám pošleme v najkratšom možnom čase.
Nesprávny tovar Vám vymeníme.
Číslo dokladu o zakúpení alebo číslo objednávky. Pokiaľ tovar pošlete poštou, nezabudnite priložiť sprievodný list v ktorom podrobne popíšte závadu a uveďte spätný kontakt na Vás.
Áno, pri zadávaní reklamácie si môžete stanoviť preferovanú možnosť riešenia reklamácie. Jej konkrétne vyriešenie sa však stanovuje podľa zákona.
Všetky reklamácie prosíme zasielať výhradne poštou na adresu: Liekobox s.r.o., Poštová 1, 010 08 Žilina
Poradíme Vám s produktom?
V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom produktov sme vám plne k dispozícii.
poradca@liekobox.skPoradíme Vám s objednávkou?
V prípade akýchkoľvek otázok týkajúcich sa Vašej objednávky nás prosím kontaktujte.
objednavka@liekobox.sk